ik heb vandaag zoals gezegd geprobeerd de rubbers te vervangen en heb nu de rechterkant gedaan waar de meeste herrie vandaan kwam.
toen ik het rubber er uit had was ik enigsinds teleurgesteld omdat de staat van het rubber nog prima was en ik niet zag waar nou de ruimte vandaan kwam die de herrie veroorzaakte.
maar toen ik de rubbers oud en nieuw naast elkaar lag zag ik duidelijk verschil en nu ik zo zit de denken,kan dit rubber ook de schuldige zijn van het scheef hangen van de auto.
maar de volgende foto's maken het bovenstaande misschien iets duidelijker.
rubbers_2.jpg
rubbers_3.jpg
op de linkse foto is te zien dat het nieuwe rubber aan de onderkant hol is en de oude is iets minder rond deze is laat ik maar zeggen iets doorgezakt
de rechtse foto laat de bovenkant van het rubber zien en de onderstaande foto is die van het oude rubber dus een duidelijk verschil.
rubbers_4.jpg
en de onderstaande foto laat de afdekplaat zien die over het rubber is bevestigd deze is voor de helft kaal geschuurd en dat is volgens mij de oorzaak van het gebonk.
dit staat ook beschreven in de CD rom die ik heb dat word gezegd dat er een ring van een mm of drie dacht ik tussen het rubber en de afdekplaat moet worden geplaatst om gebonk zoals van een schokbreker te verhelpen.
rubbers_5.jpg
zo ik hoop dat dit die en gene weer iets op weg kan helpen en ben benieuwd naar het eind resultaat ik laat nog even weten hoe de andere kant is gegaan en dan weet ik ook gelijk of mijn auto nu recht staat want ik denk als er een rubber word vervangen dan krijg je door de tijd tocht dikte verschil dus ik hoop dat wat ik nu vertel waar is mijn auto hangt namelijk links twee cm lager als recht.
o ja het koste mij de MB dealer weer 109 euro voor deze set rubbers besteld volgens het nummer van Ron zijn foto.
Gr.. John PrinsStatistieken: Geplaatst door JohnPrins12 — 27 maart 2010, 12:26
]]>