Goed, ik heb nu dus een klein probleempje, namelijk een transmissie vloeistof lekkage aan de converterzijde.
Recentelijk zag ik een paar maal een klein plasje vloeistof onder de wagen, en het gaat om transmissieolie uit het vliegwiel huis. Dat is dus nat, en na stilstand ligt er van vloeistof [misschien maar een theelepeltje vol, het loopt lekker uit, die olie] onder de wagen.
Ik heb er ca 1 1/2/ jaar geleden nieuwe ATF en filter in gedaan [origineel van Marco/ElGriffo] en ook de beroemde veerset toen vervangen, maar dat bleek identiek te zijn aan de set die er al in zat; het gaat dan ook on een originele door MB gereviseerde bak, (p/n 126.270.1901) maar Marco kon aan de hand van het nieuwe serienummer, niet uitvinden wanneer deze geplaatst was.
Mijn vraag is eigenlijk, wat ga ik tegenkomen als ik de bak eruit haal? is dit simpelweg 1 keerring, die je er zo uitwipt, of is er veel meer aan de hand. Ik kan er eigenlijk niets over vinden in het werkplaatshandboek, dat is zoals zoveel van deze soort fabrieks documenten gericht op een complete vervanging of revisie, en niet zozeer het aanpakken van een specifiek probleem.
Graag advies van ervaringsdeskundigen....
Bedankt.
CorStatistieken: Geplaatst door Silberdistelgrün — 16 dec 2012, 22:29
]]>