) Want de rest is gewoon goed,kabels doorgemeten etc etc... de nieuwe Bosch rotor is nog totaal niets aan ingebrand, maar ja ook goed geplaats ,goed id gleuf zeg maar de Beru rotor zat gewoon ong een halve cm vd plek af zoals die moest staan, zit ook maar een klein boogje in om id gleuf te drukken vd pen, en bij Bosch zit er echt een haaks stukje in die echt goed voelbaar erop gaat.(incl Bosch verdelerkap), ben iig blij dat de SEC weer rijdbaar is. Enne hou het gewoon bij de ons bekende NGK bougies.
Wat ik wel opmerkelijk vond is dat de bougies vd rechterbank (als je id auto zit) bijna los erin zaten, bougiesleutel erop en hoefde helemaal geen kracht te zetten, net of ze bijna los zaten... toch zijn deze bij plaatsing zeker goed aangedraaid, ook de schroeven van de kleppendeksels zou je zowat met de vingers los kunnen draaien, dus die ook maar ietsje aangedraaid.
Een heerlijke fijne bak is het, alleen kan er strontberoerd van worden als die niet doet wat ik wil... , enne wegdoen, wilde in eerste instantie dan wel een W124 nemen,misschien makkelijker voor mijn vrouw, maar denk dat dat een vieze tegenvaller zal worden, kan ik haar beter een 190 automaat erbij kopen, die kosten haast geen drol meer,tenzij een hele mooie speciale uitvoering die er niet zoveel zijn. Een simpele redelijk nette automaat zal voldoen,geen diesel gedoe ,gewoon benzine ,Dus de SEC verkopen/verschijten voorlopig ff maar niet,wacht wel tot na het besluit wbt de MRB etc...en beslis dan wel,of enkel de LPG eruit is ook een optie dan, benzine is ook wel te doen gezien de km's die ik nu maak, alleen er is me nu een leuke baan aangeboden als leidinggevende in Deventer bij een farmaceutisch bedrijf wat medicijnen naar de europesche richtlijnen verwerkt/verpakt etc,alleen nog ff zien of we het met elkaar overeen kunnen komen wbt arbeidsvoorwaarden en salaris,ja en dan zullen de km's wel op gaan lopen op jaarbasis ,ong 35km heen en 35km terug daags,dus dat zal aantikken Statistieken: Geplaatst door Panzerkampfwagen — 23 maart 2013, 11:28
]]>