Het is alsof ik naar mezelf luister.....ik heb namelijk hetzelfde probleem..( al maaaanden )
Alle acties welke jij hebt gedaan heb ik ook gedaan.
Enige actie wat we nog kunnen doen is de volgende;
Het schijnt dat er in het blok een metertje zit die de brandstof toevoer bepaalt bij warm en koude start.
Koud heb je geen probleem, warm ook niet maar bij een lauwe motor moet je doorstarten toch?
Waarschijnlijk is de meter ( of voeler ) toegerust met een bi-metaal ( genereert een spanning bij warmetemperatuur). Deze zal schoongemaakt dan wel vervangen moeten worden.
Het enige probleem is dat ik GEEN FLAUW IDEE heb waar dat ding ergens in het blok zit.
m.a.w. graag een reactie van iemand met foto van zo'n ding. Dan zijn Peter en ik gered.
( ook handig om te weten als de meter gelocaliseerd is....mag/kan die zomaar los zonder lekkage oid )
Grtz JeroenStatistieken: Geplaatst door Foofigter — 24 jun 2013, 11:59
]]>