Vanaf de plus pool van de accu gaat een hele dikke zwarte kabel naar aansluitpunt 30 van de startmotor.
Vanaf datzelfde aansluitpunt van de startmotor waar die dikke zwarte kabel aan zit, gaat ook een dunnere (maar nog steeds tamelijk dikke) wit/rode kabel naar het contactblok, ook nummer 30.
Op dezelfde plek (nummer 30) in dat contactblok zijn aangesloten (als het goed is zijn het twee aansluitpunten die met elkaar verbonden zijn):
- een net zo dikke (als die wit/rode) of twee iets dunnere rode draden naar B+ aansluiting(en) van de dynamo
- een net zo dikke (als die wit/rode) rode kabel naar de zekeringenkast
In het contactblok is verder een aansluitpunt 50 aanwezig waarop aangesloten zijn:
- een paarse draad die van het contactslot komt (via de start onderbreek schakelaar van de versnellingsbak)
- een wit/paarse draad naar aansluitpunt 50 van de startmotor
- een roze/blauwe draad naar de koude start injector
- een roze/blauwe draad naar de thermotijdschakelaar
Tenslotte is er in het contactblok een aansluitpunt 61 waarop aangesloten zijn:
- een blauwe draad naar D+ van de dynamo
- een blauwe draad naar het laadstroomcontrolelampje in de tellerbak
- en eventueel een zwart/rode of blauw/rode draad naar de ABS elektronica moduleStatistieken: Geplaatst door Leeflang — 15 dec 2013, 22:14
]]>