Omdat er bij de stabilisatorrubbers roestproblemen kunnen ontstaan heb ik alles gedemonteerd.
Links was wel makkelijk maar aan de rechterkant moet de ruitensproeiertank , de accu en de accu grondplaat eruit.
Maar goed dat ik het gedaan heb want ik kwam het een en ander tegen.
De stabilisatorstang einden begonnen al aardig te corroderen dus die heb ik goed ontroest en 3x met primer gedaan.
Bij de dealer nieuwe stabilisatorrubbers gehaald en alles weer gemonteerd.
Nu zag ik ook dat onder de accu grondplaat de stalen remleiding lekker in de kabelboom gedrukt zitten en wel twee keer.
Hier krijg je vroeg of laat kortsluiting en misschien wel brand van.
Ik heb dit opgelost door om de remleiding stukjes rubberslang te bevestigen.
Zie bijgaande foto's.
Heb tevens ook alle remslangen vernieuwd en de remolie ververst.
Groetjes ,
Harry. Statistieken: Geplaatst door Collazos — 10 feb 2014, 22:16
]]>