Mijn 208S heeft de eerste 10 jaar op benzine gereden, toen 10 jaar stilgestaan, daarna 10 jaar op LPG. Ik kocht hem twee jaar geleden, gas er uit, en sindsdien heb ik start-problemen. Na een dag niet rijden startte hij gewoon, maar na een paar uur wilde hij dan niet starten. Eerst niet aanslaan, dan sterke benzinelucht, kwartier wachten, etc. De garage heeft de carburateur uit elkaar gehaald, was vervuild, en het lijkt nu een versleten vlotternaald te zijn. Hij heeft hem weer in elkaar gezet, en zo afgesteld dat hij in elk geval niet afslaat en steeds start. Maar hij "holt" (wisselend toerental bij stationair) en hij loopt denk ik nu 1 op 3. Teveel CO en acht keer teveel onverbrande koolwaterstoffen.
Garage denkt aan revisie, en vlotternaalden schijnen niet meer te krijgen te zijn.
Heeft iemand een idee?
Dank alvast, JuliusStatistieken: Geplaatst door Gast — 09 sep 2016, 09:13
]]>