nou het is al een tydje geleden dat me SEC mij in de steek had gelaten.
maar eergister na het tanken en een rondje gereden te hebben stopte me SEC er mee tijdens rijden.
het leek of die geen benzine meer kreeg.
paar keer proberen te starten maar pruttelde dan en viel uit.
me pa op gebeld en die kwam me op halen met de sleep kabel.
gelukkig was het maar 2 km. bij huis vandaan.
want ik hoorde dat het niet goed was om een automaat te trekken ook al is het in z'n neutraal.
kan iemand vertellen waarom dat niet goed is als het waar is?
maar na thuis komen meteen een stuk electrakabel gepakt van de accu naar achter getrokken naar de brandstofpomp en ja hoor die brandstof pomp was dus niet stuk.
en door dat de brand stof pomp toen wel draaide sloeg de moter zonder bokken en stoten meteen aan toen ik het contact omdraaide.
dus ja hoor de brandstof pomp relais stuk.
meteen gister een gekocht in Amersfoort voor 50 euro.
de andere er in gestopt en ja hoor rijd weer als een zonnetje.
dus ik wou Coronet ff bedanken voor de tip die hij al een tijdje geleden had geven om de brandstof pomp te kunnen controleren.
en nartuurlijk de rest van julie die met wijze raad kwamen.
maar dank zij deze tip van Coronet wist ik 2 min. wat er aan de hand was.
dus is meteen een wijze raad voor iemand anders die het zelfde overkomt.
maar nu heb ik gister het zelfde stuk gereden wat ik elk weekend rij.
een flink stuk. zo'n 120 km.
en nu heeft me SEC een heel stuk minder gezopen lijkt wel.
scheelt zeker de helft van een kwart tank.
kan dat kloppen dat het aan de brandstof relais lag of aan de kickdown regeling die daar bij inzit gebouwd?
of ligt het gewoon aan mij?
ik hoor het wel groetjes en mazzel jimmy-tStatistieken: Geplaatst door Jimmy-T — 30 mei 2010, 15:32
]]>