IMG-20181011-WA0023.jpghallo ik heb zelf ook een probleem met stationer lopen van mijn 280SE bj 1981 (benzine heeft nooit een gas instalatie in gezeten ) als ik de auto koud start loopt deze rond de 1500 toeren en als de motor warm is loopt deze rond de 1000 maar nu komt het probleem als ik hem in drive zet klapt ie onder de 500 toeren en slaat af zodra ik aan het stuur draai.
het enigste punt waar ik hem iets mee kan stellen is met de stelschroef in de slang maar dat is volgens mij de CO2.
nu heb ik al diverse dingen gedaan : vacuumslangen vervangen , brandstofrelais vervangen voor een nieuwe , nieuwe bougies verdeelkap en rotor.
nu las ik op het forum dat als je de aanzuigbuis van het lucht filter dicht houd de motor af zou moeten slaan maar dat is niet het geval bij mij.
ook heb ik iets gelezen over de stappen motor te reinigen maar kan iemand mij vertellen of per foto aanduiden waar deze zit ?
ook zit er links iets op het blok ( zie foto ) waar iets ingedraaid is .
wat is dit en hoort dit zo of hoort hier ook een vacuüm slang op en zo ja waar moet deze op aangesloten worden ?
een hoop vragen maar zou mij iemand hier mee kunnen helpen ?
alvast bedankt voor jullie reacties .
groeten jan
Type wagen: 280SE
Bouwjaar: 1981
LPG: NeeStatistieken: Geplaatst door angel — 11 okt 2018, 20:23
]]>