16B4D86D-EA53-4388-ABD2-0FA9CED75B1D.jpeg0F19C673-7125-4587-85C9-F0B20048D88D.jpeg34C8459C-B009-40C0-85ED-0B25B2AB3D17.jpegVerder met opbouwen,
De complete Injectie er op geplaatst, dan de koelvloeistof gevuld, bleek er toch een lekkage te zijn bij de thermostaat, dus de cpl injectie er weer af en koelvloeistof weer afgetapt via een kogelkraan en slang aan de rechterzijde.
Thermostaat nu met siliconen pakking weer gemonteerd en nachtje laten drogen.
weer gevuld en ontsteking er op geplaatst en 3 schakelaars, 1 voor contact en pomp draait, een voor starten en een voor koud start .
Bougies er in en krukas op nul Gr.. geplaatst en rotor van ontsteking zo gemonteerd dat deze naar achter wijst en bougie kabels aangesloten.
Brandstof leidingen er op en een extra filter van oude 250 motor er tussen en klaar voor de eerste start.
Oh ja heb ook nog een oliedrukmeter en vacuüm meter er op gezet.
Weet niet hoe je een filmpje moet plaatsen van de eerste start
Gr.. CeesStatistieken: Geplaatst door CeesV — 30 jan 2022, 13:05
]]>