Dick bakcode staat aan de bijrijderskant net boven het rubber van de oliepan van de bak.
Rob bedankt voor de info,maar ik heb nog wel een vraagje:
1e. K1 piston heb ik al vervangen die zit aan de voorkant achter het dekseltje,maar zitten er meer dan die je kunt vervangen? lees alleen maar over de K1.
2e. Hoe erg is het als ik de druk opschroef tot 5 bar? want dan is de slip verdwenen.
of spuit de olie er dan straks uit??
3e. Is het normaal als je het vacuüm er weer opzet dat de lijndruk dan helemaal wegvalt?
4e. Ik meet nu alleen met stationair toerental en onbelast maar hoef je niet onder het rijden te meten? zo,ja wat moet dan de druk zijn?
5e. Hoe hoog moet het vacuüm zijn? Ik heb het vacuüm gemeten met een Sun meter en deze geeft 19 aan op de inch schaal en op de cm schaal staat ie op 48.
O,ja ik ben vorig jaar in Zutphen geweest omdat de auto niet op benzine wilde lopen maar is dank zei Hans weer oke, alleen was het co niet echt stabiel te krijgen maar denk dat dat door de lekke modulator is gekomen (zuigt bakolie aan)?
Groet uit Friesland SietseStatistieken: Geplaatst door Sietsed — 17 maart 2011, 09:12
]]>