De manier die ik omschreven heb zou het toch moeten lukken,mits alles
verder oke is aan de auto,probeer anders een snufje remmenreiniger. heb ik elke keer geprobeerd
de juiste bougies en rotor geplaatst? bougies en rotor van BERU wat er al inzat
kabels slaan niet door ? ik zie geen vonken overslaan ook niet in het donker
Bobine oke? bougies vonken dus neem aan dat ie ook OK is, hoe kan je die anders testen?
onstekingsmodule kan ook zijn kuren hebben. moet die er uit en controleren op haarscheurtjes in de solderingen?
Rene500SEC schreef:
kijk nou eens naar je bougie als hij niet start.
Is die nat of droog? boegies net weer 2 stuks eruit gedraaid toen hij niet startte en zijn allebei zeiknat
Dan sluit je benzine uit. brandstofrelais doorgelust en krijg een straal benzine met druk
En heb nog geen antwoord op de vraag gehad dat wanneer hij wel loopt HOE hij dan loopt.
Als hij loop, loopt ie rond de 1500 tpm af en toe gas geven om niet af te laten slaan. motor schud niet maar rookt wel uit de uitlaat, overblijfsel van olie door kapotte geleiders
Als hij de eerste keer slecht loopt,zou ik heel het distributie verhaal nog een keer goed nalopen.
op de gradenschijf stond ie op het gekke tekentje precies goed, rechter nokkenas 2-3mm ernaast, linkernokkenas precies goed. waarschijnlijk door verlengde ketting
Maar aan je bougie kan je veel zien!
Waarschijnlijk krijgt hij gewoon niks of niet optijd maar je moet alles uitsluiten natuurlijk.
Als ik er geld op moest zetten zou ik het distributie verhaal nalopen en als dat goed staat een lektest doen op de nieuwe kop.Statistieken: Geplaatst door Karaca19 — 20 jul 2011, 16:07
]]>