Ik zie het eigenlijk niet als zo'n groot probleem, K-jetronic er af, inlaatspruitstuk en carbs er op.
Veel minder moeilijk dan een complete Amerikaanse V8 passend maken lijkt mij.
Een 560 blok zou ook mogelijk zijn voor meer vermogen, maar dan zit ik nog steeds met de K-Jetronic, en daar wil ik nou juist vanaf!
Het extra vermogen is eigenlijk eerder bijzaak, had het mischien wat anders moeten omschrijven.
Het gaat mij er dus vooral om dat ik minimaal 231 PK heb op LPG, en dan echt 100% betrouwbaar zonder backfire's.
Al heb je de K-jetronic compleet en netjes op orde, kans op problemen blijft er altijd, het is en blijft een ingewikkeld systeem met veel storingsgevoelige componenten.
En laat mij dan maar uniek zijn, een 500SE met carbs, de enige die er is
Zoek dus eigenlijk naar een adres die dit voor mij kan regelen.
Mocht dit alles leuk blijven werken en mocht ik niet teveel andere problemen ondervinden met de auto dan denk ik er inderdaad ook over om het uitlaatsysteem aan te pakken, spaggetie spruitstuk er op, BI-Turbo en andere gekheid lijkt mij allemaal niet verkeerd
Maar laten we niet te snel vooruit kijken, stap voor stap werken lijkt me veel realistischer en haalbaarder Statistieken: Geplaatst door Gast — 25 dec 2011, 13:20
]]>