ik begin natuurlijk met het wiel er af te halen en de auto stevig op blokken zetten zodat er geen gevaar bestaat dat de boel er af kan rollen.( je zal niet de eerste zijn die onder zijn auto terecht komt)
daarna de rem klauw en schijf verwijderen, remklauw met een draadje aan je schroefveer ophangen zodat de slang niet beschadigd en de slijtage indicator niet kapot gaat.
dit gebeurde bij mij wel omdat ik het niet goed had gedaan en de remklauw hing toen aan de bedrading van de slijtindicator en daar kan het niet tegen.
daarna haal je de beschermdop weg waar je wiellager achter zit en zo kan je het wiellager verwijderen door middel van de inbusbout los te draaien en de moer af te draaien.
daarna kon ik zo met weinig kracht de remschijf er af trekken waar het lager in zit en het geheel goed schoon houden zodat er geen vuil bij kan.
dan blijft de wielnaaf over welke er af moet om de fusee te verwijderen.
P8020169 (1024x768).jpg
P8020170 (1024x768).jpg
P8020171 (1024x768).jpgStatistieken: Geplaatst door JohnPrins12 — 14 aug 2011, 10:10
]]>