Ik kom nu op diverse forums, ik noem het maar "wilde" topics, tegen dat de meeting van 21 september niet doorgaat, terwijl Ed dit op 28 augustus al op zijn eigen forum meldt. Als voorstander van samenwerking heb ik geen enkele moeite met topics van andere Mercedes Benz forums over meetings. Ik vind het erg spijtig en sta ook niet toe, dat ons forum uitsluitend wordt gebruikt voor het werven van deelnemers aan een meeting. De afgelastingen en resultaten van die meetings horen dan fatsoenshalve ook in die topic te worden vermeld. Door de topic starter, of een lid van een Wclub, dat maakt niet uit.
Volgt er een opschorting of afgelasting van een geplande meeting lijkt het mij goed dat de topic starter dit op tijd meld in de betreffende topic.
Omdat nu leden goed bedoeld ook op de diverse forums in die "wilde" topics vermelden dat die meeting niet doorgaat, en de meeting ook nog diverse andere benamingen geven, wekt dit veel verwarring.
Een voornemen voor het plaatsen van een meeting moet even aan de beheerder van de het desbetreffende forum worden gemeld.
Ter voorkoming van verwarring/teleurstellingen, die uiteindelijk aan ons forum worden toegeschreven, zal ik
in het vervolg "wilde" aanmeldingen, zonder voorafgaande kennisgeving blokkeren.
LexStatistieken: Geplaatst door Gast — 16 sep 2014, 21:24
]]>