Op zich zijn het goede blokken maar hier telt het onderhouds verleden.
Hebben ze netjes onderhoud gehad en is er niet te wild mee gereden dan is meer dan 350.000 KM niet abnormaal.
De ketting moet zo snel mogelijk vervangen worden als je die gaat horen ( meestal tussen de 250.000 en 350.000 KM, maar later is ook niet abnormaal ) en dat is een behoorlijk werkje.
Neem dan meteen de spanners en geleiders mee want de voorkant van het blok moet er dan af, beter dus om dan alles in 1x te doen.
Ik lees hier nu al even mee en zie weinig grote revisies van de V8 500 motoren.
Kijk maar eens onder Projecten, dan zie je zelf of het vaak gebeurd.
Maar als men besluit het blok aan te pakken, dan doen de liefhebbers het hier ook meteen grondig!
Wellicht dat andere leden ( met veel meer ervaring ) nog wel wat dingen weten, maar ik noem deze blokken ijzersterk!Statistieken: Geplaatst door Heftrucker — 14 jul 2010, 22:56
]]>