Als je het doet zoals Mercedes het bedacht heeft, gaat dat met een lange draad (zwart/geel, maar elektriciteit is kleurenblind, dus een andere kleur werkt ook) van de pomp naar de accessoirebox links naast het rempedaal (een van de vrije pinnen nr 5).
Maar het kofferbak lampje zit ook aan zekering 19, die zou je ook kunnen aftappen als je het jezelf iets gemakkelijker wil maken.
Je moet wel het drukreservoir in de kofferbak bouwen en op de extra luchtaansluiting van de pomp aansluiten.
Als je het doet zoals Mercedes het bedacht heeft, komt het reservoir bij een coupé iets boven de antenne, met een luchtleiding via de achterzijde van de kofferbak naar een T-stuk dat bij de vulbuis van de tank in de buurt komt.
Een andere aansluiting van het T-stuk zit met een luchtleiding van 1 meter aan het extra pijpje van de pomp.
De derde aansluiting van het T-stuk gaat met 3,6 meter luchtleiding, via de rechterzijde van de auto en de dwarsbalk onder de voorstoelen, naar het regelventiel van de stoel.
Je hebt dus 7,5 meter luchtleiding nodig en een T-stuk.
De zwart/gele draad volgt grotendeels dezelfde weg als de luchtleiding, dus aansluiten op het kofferbak lampje scheelt wel een paar meter draad, maar qua werk win je niet echt veel.Statistieken: Geplaatst door Leeflang — 08 apr 2015, 18:53
]]>