Naamloos1.pngNu pas ben ik zo ver dat ik de "gerepareerde" schakelaars heb kunnen testen. Gisteren zijn de zetels, met de schakelaars uiteraard in de auto gezet. Ik kan niet zeggen dat ik echt tevreden ben met het resultaat.
Ik heb de schakelaars apart getest, door de grijze luchtleiding naar de andere zetel af te stoppen, maar beide schakelaars doen ongeveer hetzelfde.
Contact aan: de pomp in de koffer begint te draaien. De rugleuning begint wel dikker te worden zoals het hoort, maar als de druk in de rugleuning bereikt is, blijft de pomp draaien en "blaast" de schakelaar tot de pomp in de koffer afslaat. Dit lijkt me niet normaal. Als ik het wieltje (van O tot 4) naar een hogere stand verdraai, bvb. van 2 naar 3, stopt het blazen wel tot de hogere druk bereikt is, maar dan begint het blazen dus weer tot de pomp afslaat.
Nu zie ik op de foto in het midden van de schakelaar een inbusje, welk effect geeft dat als ik dat wat verdraai?Statistieken: Geplaatst door Frank117 — 16 sep 2017, 10:36
]]>