Ik ben vandaag bij de RDW Heerenveen geweest voor een keuring LPG.
Hij is goedgekeurd.
De keurmeester had geen enkele op of aanmerking. En zij, werden ze allemaal maar zo geinstaleerd.
Hij vond het mooi om te zien dat ik er z'n werk van had gemaakt met al dat koper werk etc.
De gastank op de plek van de benzinetank zamen met de nieuwe benzinetank vond hij ook mooi opgelost.
Keurmeester te vreden ik nog veel meer.
Hij loopt zeer netjes op LPG, zakt alleen wel meer in toeren als op benzine als je hem in het werk zet (D)
hij zakt dan ongeveer naar 450/500 toeren op benzine 550/600. Is dit normaal? 500SE 1982.
Verder start hij slecht als hij een nacht heeft gestaan, wat zou dit kunnen zijn?
Ik heb er een gasstartschakelaar op gedaan. Op benzine start hij overigens wel goed na een nacht stilstaan.
Maar dat moet op gas ook kunnen.
Ik moet wel bekenen dat ik de boegies nog niet naar 0.6 gebracht heb, maar wat is hier het voordeel van?
Je zou zeggen dat je met een grotere boog meer onstekingskans hebt.
Ik hoor de reactie's graag.
Gr.. WichardStatistieken: Geplaatst door MB 500SE — 18 jun 2012, 21:54
]]>