toch heb ik hier en daar wat aangepast aan de doorstroming van de LPG en durf ik er zo niet ver mee te rijden.
omdat ik morgen toch moet werken(autogarage) en dan vast wel even wat tijd heb om de Benz aan de testkast te hangen, ben ik opzoek naar wat specifieke informatie over het afstellen van het systeem,
het gaat hier om een REG(by OMVL) verdamper en dit hele systeem is ingebouwd bij RS Wouda, weet niet of dit jullie
wat zegt. en heeft de volgende stelschroeven:
verdamper.jpg
natuurlijk ook nog de hoofdstelschroef?
stelschroef.jpg
omdat ik de koppakking eruit had gereden wil ik er zeker van zijn dat hij zeker niet te arm staat.
natuurlijk eerst op benzine afstellen, daarna gas, normaal geen probleem, mij rest alleen de vraag, wat dient het stationair toerental te zijn,(en is dit dan in de D of toch in de P/N) en welke co waarde hoort hierbij, en dient deze tevens op toeren afgesteld te worden?
daarbij eigenlijk de zelfde vraag over het LPG systeem, indien hij eenmaal mooi loopt op benzine, welke waardes moet ik dan bij mijn LPG aanhouden en bij welk toerental
had de data kaart er al een bijgezocht maar werd hier niet geheel wijs uit, hieruit zou je kunnen concluderen dat dit alleen stationair gebeurt, maar omdat ik een automatische transmissie heb, die nogal wat inzakt in toeren zodra hij in de D staat is weer de vraag vrij of in de versnelling.
co afstelling.jpgStatistieken: Geplaatst door Gast — 24 feb 2012, 20:37
]]>