- Verwijder achterbank, hoedenplank en bekleding c-stijl.
Snij het oude raam er uit en verwijder de kit resten.
Verwijder eventueel aanwezige roest grondig en bewerk met een roestomzetter. (let op droogtijd)
Er schijnt vaak laswerk nodig te zijn, zorg eventueel voor een backup plan.
Plaats nieuw rubber op het nieuwe raam.
Plaats de chroomstrips en zorg dat ze goed aangedrukt zijn.
Druk een touwje van ongeveer 5mm dikte in het rubber op de plek waar straks de sponning van de auto in valt, begin en eindig midden onder het raam.
Zet het raam op zijn plek en begin het touwtje er uit te trekken zodat het rubber over de sponning valt.
Laat iemand van buitenaf het raam goed tegen de auto aandrukken
Druk het raam op zijn plek.
Kit het rubber van buiten af, zowel tussen het raam en het rubber als tussen de sponning in de raam.
Met de overgebleven kit kun je nog even de ruimte tussen je achterlichten en carrosserie vullen om ze eens waterdicht te krijgen. De achterlichten wel even door de vaatwasser halen.
Heeft iemand hier nog iets aan toe te voegen?