gezien er nog al wat mensen zijn die problemen hebben dat hun kachel koud word op hogere snelheid
en ik hier al een poosje met bezig ben om uit te vinden waar nu precies het probleem zit
bleven er eigenlijk nog maar twee optie over .
* het was de waterpomp van de motor die te weinig capaciteit zou hebben
* of de kachel radiateur zou dicht geslipt kunnen zijn
en gezien ik erbij heb di enet een nieuwe pomp hebben blijft er eigenlijk maar 1 optie over
de kachel radiateur zou gedeeltelijk verstopt zijn
gezien de radiateur vernieuwen een kostbare en zeer tijd rovende aangelegenheid is
heb ik een kachelspoel installatie gebouwd
ik kan hier de kachel radiateur afzonderlijk van de motor en het koel systeem mee door spoelen en reinigen
ik heb dit van de week bij mijn eigen wagen getest en die test is naar alle tevredenheid verlopen
helaas kan ik de kachel nog niet in de praktijk testen gezien we niet mogen rijden
maar gezien de hoeveelheden kalk aanslag en suiker achtige substantie die uit mijn kachel kwam heb ik daar het volste vertrouwen in .
zie hier het resultaat wat in de eerste minuut er al uit kwam zettenkoolaanslag kachel radiateur klein.png
dus heb jij interesse in een door gespoelde kachel radiateur laat het mij maar weten