Vacuüm automaatbak
Geplaatst: 07 feb 2017, 15:24
Hallo allemaal
Mijn vraag gaat over het vacuüm afstellen van de automaatbak, hoe kan ik dit het beste doen, er zit in mijn 380SE een rode met T sleuteltje. Ik weet het luistert heel nauw ben er al een keer mee bezig geweest. Rechtsom = druk verhogen, linksom = druk verlagen. Probleem met mijn automaat bak is dat als ik hem in D zet dan klapt ie in de versnelling, het opschakelen en terugschakelen gaat prima, totdat ik de pook vanuit D naar P zet dan klapt ie weer. De Bowdenkabel is het probleem niet deze is goed, misschien iemand nog tips?
Hoor het graag.
Gr.. Willem
Mijn vraag gaat over het vacuüm afstellen van de automaatbak, hoe kan ik dit het beste doen, er zit in mijn 380SE een rode met T sleuteltje. Ik weet het luistert heel nauw ben er al een keer mee bezig geweest. Rechtsom = druk verhogen, linksom = druk verlagen. Probleem met mijn automaat bak is dat als ik hem in D zet dan klapt ie in de versnelling, het opschakelen en terugschakelen gaat prima, totdat ik de pook vanuit D naar P zet dan klapt ie weer. De Bowdenkabel is het probleem niet deze is goed, misschien iemand nog tips?
Hoor het graag.
Gr.. Willem