Pagina 1 van 1
500 blok in de 380SE
Geplaatst:
28 nov 2010, 15:54
door Madcat
hoi allemaal
is n 500 blok makkelijk in de 380 te verwezelijken of zijn er veel veel dingen waar je op moet letten?
groeten Ron
Re: 500 blok in de 380SE
Geplaatst:
28 nov 2010, 16:06
door Rene500SEC
cardan en je bak zal je moeten verbouwen(Snelheid sensor) oja ook nog koppelomvormer.
Re: 500 blok in de 380SE
Geplaatst:
28 nov 2010, 16:43
door Sisitop
is bij gebeurt, heel de aandrijflijn vervangen en verder schijnt het erg eenvoudig te passen.
Re: 500 blok in de 380SE
Geplaatst:
28 nov 2010, 18:36
door Vlieger
De automaat en de cardan overbrenging is van een 380 (2,47) is hetzelfde als van een 500 tot sept. 1985.
Dus hoef je alleen maar de motor om te bouwen.
Re: 500 blok in de 380SE
Geplaatst:
28 nov 2010, 18:51
door Douwe
zit toch op een 500 blok een zensor voor de onsteking bij het vliegwiel of iets dergelijks
waar door in je versnellings bak een uitsparing moet zitten
denk niet slijp ik even een stuk uit de bak want die houd dit echt niet
en andere kabelboom voor de computer
maar het fijne weet ik er niet van maar dit waren de problemen waar ik tegen aanliep toen ik dit wou proberen
Re: 500 blok in de 380SE
Geplaatst:
28 nov 2010, 18:56
door Madcat
ok als, dan met versnellingsbak, hoe zit t met de aansluiting, motormanegement etc dat is eigenlijk de belangrijkste vraag is daar iets belangrijks mee
groeten Ron
Re: 500 blok in de 380SE
Geplaatst:
28 nov 2010, 19:09
door Douwe
mij werd toen verteld dat de draadboom ook aangepast moet worden voor de computer
maar dat zeg ik dat is wat ze mij hebben verteld en het fijne weet ik er niet van
er zal ook wel weer verschil zitten in een type 1 of 2 blok
Re: 500 blok in de 380SE
Geplaatst:
28 nov 2010, 19:17
door Madcat
zoals ik op dit forum heb gelezen is de kjetronic van de 380 t zelfde als de 500 t verschil zou m liggen in t type 1 en 2, van n type 2 zou men ook n type 1 kunnen maken theoretisch dus de kjet van de 380 op de 500 zetten dan. hmm afwachten op iemand die t al eens gedaan heeft.
grt Ron