[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
W126Club.nl • temperatuur motor : Techniek
Pagina 1 van 1

temperatuur motor

BerichtGeplaatst: 17 mei 2009, 21:54
door Piettermaat
Wie kan mij helpen?
De temperatuur meter van mijn 500SE loopt sind een week door naar het streepje boven de 80m graden, voorheen stond de wijzer onegveer op het streepje bij de 80. Ook voelde de bovenste koelslang (die naar de bovenkant van de radiator) hard aan dus veel druk. Ik had het idee dat de termostaat dicht bleef staan dus ik een nieuwe besteld en deze geprobreerd te vervangen, maar helaas bleek het de verkeerde te zijn. Omdat ik de auto nodig had geen termostaat terug geplaatst maar de temparatuur bleef nog steeds hoger dan ik gewend ben. Wie kan mij vertellen wat er verder mis kan zijn?.

Bij voorbaat dank,
Piet

Re:temperatuur motor

BerichtGeplaatst: 18 mei 2009, 07:07
door Rene500SEC
Geloof niet dat dit een probleem is,de bedrijfstemp. is tussen de 80 en 90 graden.

Hou de koelvloeistof gewoon in de gaten,verdwijnt deze of na een koude start zie je een witte pluim dan is de koppakking lek!