Rubbers W126
Geplaatst: 31 jul 2010, 00:23
Hallo,
Ik heb een mosgroene (ook het interieur) W126 280SE uit Duitsland gehaald (1984) (met een duitse LPG inst.) Heb hiervoor 9 jr in een W116 gereden. De W126 was erg verlaagd en erg hard afgeveerd. Heb meteen de veren en schokbrekers vervangen waaardoor hij nu lekker hoog staat en prima comfortabel rijdt. Alleen doordad ze er een tijd mee gereden hebben met erg harde veren (de voorzijde was zelfs 'vastgezet') komen er veel rammelgeluiden onder de auto vandaan: veel rubbers zijn dus waarschijnlijk compleet versleten. Ik doe al het onderhoud zelf maar alle noodzakelijke rubbers heb ik nog nooit (hoeven) vervangen. Welke rubbers zijn waarschijlijk versleten en zijn deze 'makkelijk' te vervangen? Bij bepaalde rubbers zal hij daarna weer uitgelijnd moeten worden. Ik hoor graag van jullie.
BVD
Gr.. Rik (Apeldoorn)
Ik heb een mosgroene (ook het interieur) W126 280SE uit Duitsland gehaald (1984) (met een duitse LPG inst.) Heb hiervoor 9 jr in een W116 gereden. De W126 was erg verlaagd en erg hard afgeveerd. Heb meteen de veren en schokbrekers vervangen waaardoor hij nu lekker hoog staat en prima comfortabel rijdt. Alleen doordad ze er een tijd mee gereden hebben met erg harde veren (de voorzijde was zelfs 'vastgezet') komen er veel rammelgeluiden onder de auto vandaan: veel rubbers zijn dus waarschijnlijk compleet versleten. Ik doe al het onderhoud zelf maar alle noodzakelijke rubbers heb ik nog nooit (hoeven) vervangen. Welke rubbers zijn waarschijlijk versleten en zijn deze 'makkelijk' te vervangen? Bij bepaalde rubbers zal hij daarna weer uitgelijnd moeten worden. Ik hoor graag van jullie.
BVD
Gr.. Rik (Apeldoorn)