In het WIS is deze te vinden waarin de positie staat voor de gaten Een oude achterbank weten te vinden voor de benodigde onderdelen, of ze nog te kijgen zijn bij de dealer weet ik niet. Eenvoudig met de waterpomptang open buigen Hier is het om te doen (de 4e zit nog vast) En deze niet vergeten, zijn wat lastig los te krijgen (slim klik systeempje trouwens), er zit lijm tussen stof en zwarte ring, probeer ze heel te houden. Ik weet niet of ze nog te krijgen zijn.
Achterbank hoofdsteunen inbouwen
Moderator: Benz-man
-
Starfan
Achterbank hoofdsteunen inbouwen
Het plaatsen van achterbank hoofdsteunen is goed zelf te doen als je een beetje handigheid en geduld hebt tenminste 
In het WIS is deze te vinden waarin de positie staat voor de gaten Een oude achterbank weten te vinden voor de benodigde onderdelen, of ze nog te kijgen zijn bij de dealer weet ik niet. Eenvoudig met de waterpomptang open buigen Hier is het om te doen (de 4e zit nog vast) En deze niet vergeten, zijn wat lastig los te krijgen (slim klik systeempje trouwens), er zit lijm tussen stof en zwarte ring, probeer ze heel te houden. Ik weet niet of ze nog te krijgen zijn.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
Starfan
Re: Achterbank hoofdsteunen inbouwen
Positie uitzetten, controleren, even schietgebedje, kleine kruissnede maken en kijken of het past
Aftekenen met malletje
Voorzichtig uitsnijden met een scherp mesje
Even voorzien van wat lijm (tegen de stof plaatsen)
Setje plaatsen en de witte ring omlaag drukken, stevig aandrukken
En dit is het resultaat, nu de andere kant nog maar dat wijst zichzelf
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.