Laser iridium 2
Geplaatst: 25 maart 2013, 20:34
Vandaag de bougies geplaatst laser iridium 2 wat met de originele sleutel bijgeleverd nog best een leuke klus was.
Wel leuk om te melden dat met deze sleutel de opnening automatisch snel gevonden is.
Eerst met de hand aangedraaid waarna een kleine slag toegegeven zoals vermeld op verpakking.
In 20 min de klus geklaard met wat schaafwonden aan de handen bij de rechterzijde cilinder 3 en 4hier lopen bij mij ook de gasleiding van water.
Ik ben benieuwd naar het verbruik na plaatsing en hoe de motor zich gedraagt dus tijd voor de testrit.
Na de start kon ik geen beweging meer bemerken in het blok met de hand op het luchtfilterhuis deze lag stil.
Hiervoor was een lichte trilling bemerkbaar.
Ook om de 30 seconden een terugval is nu geheel verdwenen.
Het rijden op gas gaf voor mij direct een groot verschil op benzine nog een trilling merkbaar moet nog uitzoeken waar dit van komt. Gaarne tips waar ik op moet letten
Na warm rijden vol gas gegeven waar ze niet meer inhoud maar gaat hier kon ik in het dorp niet aan kickdown komen.
Dus even de snelweg op waarbij de kickdown heb aangespoord hierbij was een uur geleden een trilling merkbaar van tegenhouden met power.
Nu gaat hij door en kan niet verder gaan dan 180 km omdat ik op deze weg de camera's ken en ik wil niet. De foto met de snelheid.
In de bebouwde kom is bij aanraken gas direct respons en moet weer gas loslaten dit gevoel heb ik hiervoor niiet beleeft zij heeft nu vol power.
De bougies hiervoor warn ook ngk gewoon type bougies waren allemaal wel mooi koffie met een klein beetje een scheut melk bruin. Deze waren nu 6000 km oud.
Ik zal de komende dagen ook het verbruik rapporteren wat voor mij ook belangrijk is net veel km per week ongeveer 1500.
Het aantal toeren heb ik van te voren al vastgelegd dit met de oude bougies:
2000 bij 123 km.
1500 bij 80 km.
Deze gegevens moet ik nog even vastleggen bij de laser iridium 2 bougies.
Wordt vervolgt
Wel leuk om te melden dat met deze sleutel de opnening automatisch snel gevonden is.
Eerst met de hand aangedraaid waarna een kleine slag toegegeven zoals vermeld op verpakking.
In 20 min de klus geklaard met wat schaafwonden aan de handen bij de rechterzijde cilinder 3 en 4hier lopen bij mij ook de gasleiding van water.
Ik ben benieuwd naar het verbruik na plaatsing en hoe de motor zich gedraagt dus tijd voor de testrit.
Na de start kon ik geen beweging meer bemerken in het blok met de hand op het luchtfilterhuis deze lag stil.
Hiervoor was een lichte trilling bemerkbaar.
Ook om de 30 seconden een terugval is nu geheel verdwenen.
Het rijden op gas gaf voor mij direct een groot verschil op benzine nog een trilling merkbaar moet nog uitzoeken waar dit van komt. Gaarne tips waar ik op moet letten
Na warm rijden vol gas gegeven waar ze niet meer inhoud maar gaat hier kon ik in het dorp niet aan kickdown komen.
Dus even de snelweg op waarbij de kickdown heb aangespoord hierbij was een uur geleden een trilling merkbaar van tegenhouden met power.
Nu gaat hij door en kan niet verder gaan dan 180 km omdat ik op deze weg de camera's ken en ik wil niet. De foto met de snelheid.
In de bebouwde kom is bij aanraken gas direct respons en moet weer gas loslaten dit gevoel heb ik hiervoor niiet beleeft zij heeft nu vol power.
De bougies hiervoor warn ook ngk gewoon type bougies waren allemaal wel mooi koffie met een klein beetje een scheut melk bruin. Deze waren nu 6000 km oud.
Ik zal de komende dagen ook het verbruik rapporteren wat voor mij ook belangrijk is net veel km per week ongeveer 1500.
Het aantal toeren heb ik van te voren al vastgelegd dit met de oude bougies:
2000 bij 123 km.
1500 bij 80 km.
Deze gegevens moet ik nog even vastleggen bij de laser iridium 2 bougies.
Wordt vervolgt