En het grappige is dat je eventueel als je wil digitenne ook nog eens kunt aansluiten op het schermpje, altijd leuk als je eens ergens wat langer moet wachten, ga je gewoon ff lekker zappen, compleet setje voor id auto, en daar bedoel ik mee de ontvangstkast en 2 antennes speciaaal voor id auto meen rond de €250, kaartje erin en natuurlijk abbonementje erbij mocht je deze nog niet hebben thuis bv, als je thuis al abbo hebt schrijf je de desbetreffende kaart bij op je abbo, gratis en voor niets.
Lijkt mij wel wat eigenlijk, maar eerst eens ff zien hoe ea verloopt na de verkiezingen, dan kan het zo zijn dat ik met me 9000 km per jaar de LPG er maar weer uit monteer en verkoop aan een liefhebber(is nu ongeveer 25000km gebruikt) als er weer wegenbelasting betaald moet worden, op gas slurpt het behoorlijk, 1 0p 4,5! Nou ik weet nog de eerste 5 weken reed ik op benzine en aaide het pedaal echt niet en kwam gemiddeld ,stads en snelweg uit op ongeveer 1 0p 7 a 8, dus valt best mee,kan je vertellen : heeeeel vroegaaa had ik een mooie ford sierra,echt fijne bak vond ik, enne die deed toch hoe voorzichtig ik ook deed altijd 1 op 8, dus valt het dan reuze mee voor een SEC met een V8, weliswaar maar een piepklein 380 blokkie maar goed.
Las ook nog iemand die sugereerde de 60 dagen kaart weer in te voeren, ook goed, koop ik lekker 4 W126/C126en, ooow genieten zal dat zijn ...heeeeerlijk