Hallo,
ben nu 2 dagen bezig geweest en ik weet echt niet meer waar ik moet zoeken. ik heb vrijdag een klein woofertje met versterkertje gehaald omdat ik wat meer lage tonen in mn auto wilde. dus gister begonnen met inbouwen, alle kabels netjes getrokken ging perfect. toen alles aangesloten en werkte naar behoren. dus ik wil mijn radio terug plaatsen en hij zit op zn plek en vervolgens doet de radio niks meer. vervolgens de zekeringen bekeken en waren allemaal heel. maar het vreemde was dat er geen spanning op de plus naar de radio stond. dit plus kabeltje gevolgd en die kwam uit bij de alarmlichtenknop( alarmlichten doen het ook niet meer opeens, knipperlichten afzonderlijk wel)
Om toch maar even geluid te hebben heb ik dat kabeltje eraf gehaald en via de plus van mn sigarettenaansteker aangesloten.
ook doet mn centraledeurvergrendeling het niet meer, heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen??
Heeft het altijd perfect gedaan daarom denk ik ook niet dat er iets kapot is maar dat ergens een zekering of relais uitligt maar waar? Verder zijn er ook geen kabelbreuken te zien.
(zit er op de zekeringkast onder de motorkap er nog meer zekeringen? )
ik hoop echt dat iemand me kan helpen!