door Edwin500SEL » 13 dec 2012, 12:23
Hallo allemaal ik ben Edwin, ik woon in wildervank ( groningen). Ik heb anderhalf maand terug een 500SEL uit 1980 gekocht van een vriend. Ook heb ik een BMW e28 die ik nu aan het restaureren ben. Ik ben erg geinterreseerd in de techniek en heb de laatste weken al veel interresante dingen over de W126 gelezen op dit forum, dus was het hoog tijd mij aan te melden. Ik heb nog geen goede foto's van mijn auto, die zal ik hier snel posten. De auto is in een goede staat, maar met een oudere auto heb je mwat werk. Verdelerkap heb ik inmiddels vervangen en komend weekend staat er wat standaard onderhoud op de planning. Dan zal ik ook fotos maken. Ook zit er een lichte tik in het blok (dacht ik) dit blijkt door het uitlaatspruitstuk te komen, er is aan de passagierskant achter een bout afgebroken. Wat weinig ruimte met zo'n grote V8. Misschien heeft iemand nog een tip, michien dat het vaker gebeurt. Verder zijn er nog wat kleine dingetjes in het interieur die ik aan ga pakken. De leren bekeding is gelukkig helemaal netjes. Ik houd iedereen hier op de hoogte van de vooruitgaang en zoals beloofd volgen de fotos snel!