Hallo allemaal,
Ik ben René en woon in Gorinchem.
Van beroep ben ik service monteur voor verwarming.
Een aantal maanden geleden heb ik een 300SE (bouwjaar 1986) gekocht welke er op het eerste gezicht goed uit ziet.
De auto heb ik puur voor het plezier aangeschaft, hij wordt niet dagelijks gebruikt.
Op dit moment heb ik de auto nog gewoon buiten gestald maar ik hoop hem over enige tijd ergens binnen te kunnen stallen.
De auto rijdt goed op LPG, zeker na een bezoek aan de hobby werkplaats in Zutphen, op benzine helaas nog wat minder maar dat moet nog verder worden onderzocht.
Ik heb gekozen voor een 6 cylinder motor van het type 2 omdat mij was verteld dat er met dit type motor het minst problemen zijn te verwachten bij ombouw naar LPG.(inmiddels heb ik ook al diverse mensen gesproken die dit bestrijden)
Nu ik de auto enige tijd in bezit heb, ben ik toch best al wat punten tegen gekomen die in de toekomst verbeterd moeten worden om de auto weer helemaal naar mijn zin te krijgen.( denk hierbij aan vervanging/ reparatie bestuurders stoel, verzwaren van de achtervering, aanpassen geluidsinstallatie enz.)
Geruime tijd lees ik al over diverse onderwerpen op jullie forum, over het algemeen is dit best leerzaam voor mij aangezien ik nauwelijks ervaring heb met het sleutelen aan auto´s.
Ik hoop dat het forum mij zou willen helpen wanneer ik nog wat vragen heb.
Helaas ben ik op dit moment niet in het bezit van foto's, deze kan ik dus op dit moment ook niet bijvoegen.(fotograferen is dan ook zeker geen hobby van mij)
Ik hoop op deze wijze voldoende over mij zelf te hebben verteld.
Vriendelijke groeten van René