Zo, vandaag de SEC laten taxeren voor de verzekering door Steijn Sportscars Taxaties.
Allereerst: als je enigzins in de buurt van Alphen a/d Rijn woont is Steijn een aanrader. Ze hebben vooral heel
veel ervaring en know-how op Mercedesgebied. Toch prettig als je daar met je karretje staat.
Ik ben werkzaam in de branche en heb een beetje ervaring waar het gaat om het 'lezen' van een auto. Mijn
gevoel over deze SEC was goed. Geen puntje roest, nergens vocht, originele dorpels en de originele hoedenplankplaat. Wat de taxateur bijzonder vond is dat de originele wagensticker nog aan de onderkant van de beruchte hoedenplankplaat
geplakt zat. Heeft dus nooit een druppel vocht gezien. Ik ben zeer tevreden met de uitkomst! Het zegt niets over de techniek, maar daar heb ik anderen voor. Ben direct doorgereden naar een bevriende garagehouder die 8 jaar voor Mercedes gewerkt heeft. Aldaar op de brug helemaal niets raars gevonden. Ok, standkachel doet het niet, da's alles. Vind ik niet zo spannend. Al met al een positieve dag vandaag, ik ga ervan genieten!