Hoi Willem,
Yepp tis wel een beetje jammer maarja, het is op vrijwillige basis hé, maar ik denk maar zo als je als voorzitter altijd voor je leden altijd klaar staat dan mag je toch wel iets terug verwachten niet dan.
Het hoeft ook geen weet ik veel wat indrukwekkends te zijn, maar gewoon een blijk van medeleven, iemand een hart onder de riem steken, en gewoon laten weten dat je gewaardeert wordt om wat je bent en wat je doet voor het voortbestaan van..... vul zelf maar in
.
Wij zijn hieral allemaal om wijzer te worden en iedereen elkaar op dit forum vooruit te helpen ( uiteraard heb je altijd wel eens een "misverstand of een flink meningsverschil met ene of gene" ) enne het hoeft niet altijd financieel gewin te zijn
.
Als we elke keer dat we wat aan onze Benzsjes hebben, we elke keer naar de dealer moeten nou dan...phoe phoe dan.
Het is toch hobby (tenminste voor de meeste) althans voor mij en ach ik doe het nu maar het had net zo goed iemand anders zijn.
Enne ik weet ook wel dat sommige hier veel meer schrijven als ik maar dat wil niet zeggen dat ik hier niet lees, info vergaar of anderzijds informatie opdoe, m.a.w. sommige kennen elkaar veel beter en hebben wellicht wat eerder iets voor elkaar over.
Maar nogmaals het is jammer maar geen verplichting en wat er binnen is gekomen wordt goed besteed
Duss wacht ik nog ff af.
Maar dank en waardeering dat je meedenkt/schrijft
Groet,
Theo