door RD500SEC » 18 feb 2013, 16:08
Als het met de sleutel goed werkt, maar niet met de afstandsbediening, zit je probleem in mijn ogen in de afstandsbediening. Waarschijnlijk stuurt de AB een electrische pompje aan die aan je bestaande CV bedieningsstang zit.
Als het electrische pompje zijn slag niet kan maken gaat hij weer dicht.
Waarshijnlijk zul je toch je deurpaneel eraf moeten halen om de afstelling te herstellen.
Bij mijn coupe heb ik de armsteun verwijdert, het schelpje van de deuropener eruit gewipt, hier zit een schroefje onder om het chromen framepje te kunnen verwijderen, het chromen u-tje om de slotopening losgedraaid, de onderkant van het deurpaneel los geschroefd(een aantal kleine schroefjes), of het spiegelafdekkapje eraf moet weet ik niet meer.
Het deurpaneel zit van boven in de deur gehaakt, maar ook een paar kunststof drukkertjes die in de deur gedrukt zitten.
De drukkertjes uiteraard los trekken, het gehele paneel naar boven bewegen om het uit te haken.
Mocht je raamslingers hebben, het kunststof kapje zit als een soort borgveer over het asje geschoven. Als de slinger met de knop naar boven staat moet je het kapje naar beneden bewegen.
succes, Richard
p.s. Er bestaan ook Afstand bedieningen die direct je CV pomp aansturen, heb je niet dat vervelende electromagnetische pompje nodig.