Tis een beetje lang en lullig verhaal ik was vorige week wezen kijken naar deze SEC... Ik helemaal trots en tevreden! En gelijk een bieding gedaan..
Na een paar dagen liet de verkoper weten dat er alleen 1 probleempje was.. Het leerlaufkastje wat er in zag was van de "buurman"
Maargoed dat is lullig maar goed ik zei los het maar op en dan heb ik zeker nogsteeds intresse!
Nou de verkoper zou naar ene Mercedes meneer uit zuid beijerland te gaan om een nieuw kastje te laten monteren..
Ik had dus afgesproken om de auto daarna op te halen
Nou had die meneer dus het kastje vervangen en dacht van hij draaid niet helemaal netjes dus zal wel eens ff aan de c o schroef gaan draaien.....
FOUT!!!!!!! Toen draaide de auto helemaal voor geen meter meer!
Maargoed ik zou dus de auto gaan halen en eigenlijk kon ik niet wachten (omdat ik vandaag jarig ben)
Toen zijn de verkoper en ik toch tot overeenkomst gekomen en heb ik de auto ( die overigens niet goed draaide) gekocht en mee naar de motorzaak van mn ouders genomen....
Toen ben ik samen met de monteur gaan kijken en we hadden echt waar alleen het luchtfilterhuis gedemonteerd en weer zonder ook maar verder iets aan te raken weer terug gemonteerd
Sinds dien wil hij niet meer op benzine draaien en verzuipt meteen!
Ik weet het niet meer
:(
Hopelijk gaaat er bij jullie wel een lampje branden?
Mvg frank bakker