Hallo Hans,
Klopt wel ja ...na die keer in oktober heb ik er ook niet meer in gereden... Toch te weinig lef zeg maar
En ja die dorpels...was zo te repareren zei je nog
Nu is de tijd van APK daar en gelukkig komt daar dan ook wel een eerlijk antwoord uit. En soms ook niet. Vb de scheur in de voorruit komt er in de ene garage wel doorheen en in de andere niet. Apart, want daar maakte ik me het meeste zorgen om.
In de driekwart jaar dat ik de auto heb is er genoeg naar gekeken en de garage waar ik in het begin kwam gaf aan geen problemen te zien in de "krokantheid" vd auto. Nu is het dus wel een probleem, maar gelukkig ook op te lossen.
Het gaat nu dus om de binnenkant vd dorpels bij de achterwielen... Dorpels bij de portieren doe ik de volgende keer want daar is de auto (nog niet) op afgekeurd. Het wordt dus plaatwerk erop en goed maken voor APK.
Horen de schermranden vd wielkast daar eigenlijk ook bij? Wbt APK? Er is daar wel aan geplamuurd ( niet door mij) maar t is niet zo dat ze eraf vallen.
De afgelopen maanden heb ik iig roestvrije deuren, zijschermen en bumper kunnen organiseren dus het gaat nog wel in orde komen. Ik hoorde vandaag het uurloon van klasse klasiek en daar kan ik het dus Niet laten doen, dat wordt voorlopig lekker verder hobbyen voor mij
Het is er ook niet de auto naar om er dat geld aan te besteden moet ik nu wel toegeven... De vorige eigenaren dachten anders over de auto dan ik kennelijk...
Dus in alle redelijkheid probeer ik de auto op te knappen naar wat ie waard is en als t meezit kan ik m ooit nog wel "af" krijgen.
Wat kost t hele gebeuren bij jou Hans? Remmen achter ..dorpels..stabilisatorstangrubbers tactyl op de remleiding ? Graag per Pb. Ik heb nu een aanvraag in Den Haag waar ik dinsdag terecht kan.. Ben wel benieuwd.. En aangezien de auto voor 30 maart klaar moet zijn op deze punten moet ik echt ermee door,want anders kan ik m beter schorsen misschien?
Groetjes,
Rudy
Laatst bijgewerkt door Dude303 op 20 maart 2013, 19:12, in totaal 1 keer bewerkt.