Dat is fijn voor je Corvette,maar heeft John Beko zelf je gas ingebouwd en afgesteld of zijn monteur? Hij kwam bij mij nogal ongeintresseerd en als een luie lamzak met veel bla bla over...
Ben er ook eens geweest....dus is niet zomaar wat schreeuwen, een asiociale onbeschofte kerel, die ene x volgas met een 500SEL zowat over de tenen van een andere klant/kijker? weg scheurde, lekker zuinig op z'n handel ook nog..(koude motor??
).
Deze situatie gaf mij een bepaald beeld van die zak, en had toen: "van deze boer geen kippen" ,wilde zowat een SEL kopen van hem, want ik had er een SEL gezien die me zeeer aanstond en had al zoveel ellende bekeken dat ik dacht: ok dan betaal ik wel €14000 en dan zal het wel goed zijn (misschien was dat ook wel zo,hij zal heus niet alleen ellende verkocht hebben) wilde de deal eigenlijk die dag rond maken,euro's id zak etc, maar gelukkig gebeurde voornoemde waardoor ik me bedacht
...alle anderen waren oplichters/debielen zonder verstand van de W126en etc etc en met rotzooi, voor goedkoop moest je naar Marktplaats en dat was ook allemaal rotzooi etc etc volgens Beko, die van hem waren allen toppie en helemaal goed en roestvrij bla bla bla bla bla....etc
Uiteindelijk tijdens mijn zoektocht naar een 500SEL kwam ik bij toeval mijn witte SEC tegen, en zeg toch ff kijken..... wist niet wat ik zag,zo hoorde de auto te zijn die ik wilde.....
Gewoon goed! En normale prijs,vond ik...
Gas in laten bouwen, nog wat andere dingetjes, goede beurt, kabels etc ...alles bij elkaar bijna 10 ruggen, toch 4 ruggen over dan