Hallo, mijn naam is Dennis , ben 49 jaar en kom uit Waalwijk, nu woonachtig in Kaatsheuvel met mn gezin , bestaande uit mn supervrouwtje en 3 volwassen kinderen, gevolgd door 2 kleinkinderen.
Ik ben al levenslang autofanaat, en rijd vanaf mn achttiende dikke BMW's en dito Benzen.
Ik heb al heel wat 126's gehad, maar de mooiste was een 82'er donkerblauwe 500SEC , die ik in 1997 aangeschaft had, en later geexporteerd naar Canada.
Ik heb nu enkele jaren in het BMW 6-serie tijdperk vertoefd, maar het Benz-bloed begint weer te borrelen.
Ik heb momenteel mn 6-serie projecten verkocht/te koop staan, en sta op het punt om een SEC aan te schaffen.
De SEC sie ik op het oog heb, is roestvrij, rijdt op LPG ( bah..) en op benzine....maar dat is dus de uitdaging aan deze SEC, om hem weer perfect op benzine te laten lopen, dat doet ie dus slecht.
Maar waar een wil is....
Ik vind het dus leuk om aan auto's te sleutelen, en gelukkig heeft 1 van mn zonen hetzelfde gevoel.
Ook vind ik het leuk, gezellig en nuttig om op zo'n forum zinnige en onzinnige praat te delen.
Ik hoop dat ik deze week de knoop door kan hakken, en een SEC aan kan schaffen, ik houd jullie natuurlijk op de hoogte.
Ik zal het even hier bij laten, groeten dennis