Hallo medeforumleden,
ik heb mijzelf nog niet voorgesteld hier maar was benieuwd naar jullie mening over de nieuwe S-Klasse van Mercedes Benz.
Zelf vind ik het een zeer geslaagd model vooral vergeleken met de voorganger (W220/W221). De W126 vind ik altijd nog een van de meest stijlvolle S-Klasse's in de history van Mercedes-Benz. De opvolger W140 begin ik persoonlijk ook steeds mooier te vinden.
Mijn vraag is aan iedereen hier wat vind je ervan? Daarnaast ben ik wel benieuwd hoe zal zou S-Klasse (W222) eruit moeten zien? (samenstellen kan via http://www.mercedes-benz.de).
Hier de uitvoering die ik had samengesteld als ik hem kon kopen:
Schermafbeelding 2013-05-20 om 14.27.29.png
LED verlichting, 19 inch lichtmetalen multispaak design, obsidianschwarz metallic.
Schermafbeelding 2013-05-20 om 14.28.26.png
Van binnen lekker licht interieur met lichtgrijs/wit leder met hout Pappel schwarz glänzend interieurstrips.
Viel mij bij de W220 altijd op dat zoveel mensen hem met zwart interieur bestelden, een gemiste kans vind ik. Met lichte interieur leek het veel ruimtelijker en kwamen de lijnen binnenin veel mooier uit.
Helaas ben ik student en zal ik zo'n auto natuurlijk nooit nieuw kopen, financieel niet aan te bevelen. Maar blijft natuurlijk prachtig om te zien wat zulke bedrijven kunnen bouwen.