Biertjes waren lekker Peter
Wat betreft de uitlijning en je stuur is heel simpel gewoon recht zetten.
Je auto is uitgelijnf vanaf je stuurhuis ongeacht de stand van je stuur. Wanneer je een stukje test rijd
de stand van je stuur "aflezen " en dan corrigeren. dan heeft iemand je stuur in het verleden een tandje
verzet.
Wat jouw auto betreft was dat een van de weinige auto's die redelijk door een uitlijner was afgesteld
de caster en de camber stonden voor het afstellen in het Groen (lees binnen de waarden) Wat bij jouw echter
wel het geval was is het verschil van hoogte t.o.v. de linker en rechter voorpoot. Na controle bleek
je rechter veer niet goed in zijn kommetje te zitten en daardoor hoger dan standaard. Na het goed "draaien""
van de veer was de hoogte al beter maar er bleef toch een klein verschilletje in zitten.
Wat ik donderdag ook bevestigd heb gekregen was het vermoeden dat hubbekelubbes wielen niet deugen
Na een auto met deze wielen op de auto uit gelijnd te hebben bleef de auto naar een kant trekken.
Donderdag dus een garantie test klusje gedaan en de auto opnieuw uitgelijnd met de originele wielen van JoSJe
en dat gaf duidelijk een andere waarde. Na het nogmaals bijstellen ging de auto wel netjes rechtuit
Er was ook nog een verlaagde SEC met hubbekelubbes wielen , deze ook met mijn wielen uitgelijnd
maar de caster en camber waarden zijn niet binnen de fabrieks waarde te krijgen en hebben ze daarom gelijk gezet
en ben wel benieuwd hoe deze auto nu rijd ?..
@Willem ; zou je een tgerugkoppeling willen geven ? ben wel benieuwd