Hallo allemaal, ik heb me net aangemeld als forumlid. Het lijkt me daarom wel zo gepast om mezelf even voor te stellen. Mijn naam is Martijn en ben 39 jaar en woon in het westen van het land met mijn vrouw en twee kids. Ik werk als consultant bij een groot adviesbureau in Rotterdam. Zakelijk rij ik in een Ford Mondeo (tis niet anders, maar bevalt ook uitstekend).
Waarom aangemeld op dit forum?
De oorzaak van het W126 virus is iets van lang geleden. Ik had in de jaren 80 een oom die elke 3 jaar een nieuwe W126 kocht. Dit was in Duitsland. Als wij dan op bezoek waren gingen we altijd een stukje rijden over de autobahn. Sindsdien heeft deze wagen een onuitwisbare indruk gemaakt.
Nu de financien het toelaten wil ik als hobby een W126 aanschaffen. Ik heb al een tijdje een en ander gevolgd hier op het forum, en heb nu de knoop doorgehakt en mij aangemeld. Ik hoop dat er leden zijn die mij behulpzaam willen zijn bij mijn zoektocht naar een mooie eerlijk W126.
Wat zoek ik precies?
- Een 300SE of een 420SE serie 2
- nette eerlijk wagen liefst met historie
- Max. 175000 km
- prijsklasse tot Eur 6500,-
Oh ja, ik ben niet heel technisch onderlegd, dus geen opknapper.
Ik heb op Marktplaats al een nette 300SE gezien met 122.000 km en een 420SE met 106.000 km. De laatste komt volgens de eigenaar bij Klaas de Poel vandaan en geeft me al wel een goed gevoel, zo op het eerste oog.
Ik ben ontzettend benieuwd naar jullie reacties en hulp.