[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Horn : Even voorstellen - 2

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 24 nov 2024, 18:48

Horn

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Plaats hier geen vragen omtrent problemen!!!
Daar is de rest van het forum voor.

Moderator: Neerven

Re: Horn

Berichtdoor Horn » 29 okt 2013, 22:38

Enfin, had wat voeten in de aarde. Maar de 500SEL is van mij. vandaag overgeschreven.
Ik werk om de hoek bij De Oude Ster in A'dam Noord. Bij Wim heb ik Zwelgje langsgebracht om te laten keuren. Mis, laswerk aan de kokerbalken. Afgekeurd dus.

Enfin, Wim vroeg me wat ik nu ging doen. "De groene een schop geven en een andere zoeken..."
Loop eens mee... Stond er een donkergrijze 500SEL geparkeerd met kapotte koplampen en grille. Had de vrouw van de vorige eigenaar aanrijding mee gehad een maand of 7 geleden en sindsdien stond hij bij Wim. Nooit meer iets van gehoord... :shock:
Maar hij had hem al 9 jaar in onderhoud en zou de auto voor mij op de brug zetten. APK was inmiddels verlopen. En dan zou ik de huidige eigenaar bellen om te zien of hij ervan af wilde.
Zo gezegd, zo gedaan. Auto op de brug, niks aan de hand behalve dat in die 7 maanden de remmen wat roest hadden. En uiteraard de koplampen en grille vervangen moesten worden. Maar die heb ik nog op Zwelgje zitten.

Toen gebeld met de eigenaar, een bekende tattoo kunstenaar in Amsterdam. Deal rondgemaakt, maar op mijn vraag wanneer ik de papieren kon komen ruilen voor het afgesproken bedrag, kreeg ik dagen geen antwoord. Tot ik van zijn assistente hoorde dat hij tot half nov in Mexico zat. Met haar alles afgestemd, papieren nergens kunnen vinden, zij een nieuw setje aangevraagd en gisterenmiddag opgehaald. Vandaag de Benz overgeschreven en nu kan Wim van De Oude Ster aan de slag om de grijze 500SEL door de APK te jagen, zodat ik binnenkort weer op stand kan rijden... Als hij klaar is kom ik nog wel door met een paar fotootjes.
Horn

Berichtdoor Wimada » 29 okt 2013, 23:12

Mooi verhaal Horn !

Je bedoeld Henk ?

Misschien wordt hij dan nog meer waard daardoor :laugh:

Gr. Wim en Suc6 ermee!
Gr. Wim.

Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten met familie, elke keer weer ooms en tantes die me
een por in mijn zij gaven en zeiden: nu jij he?
Ze zijn ermee opgehouden toen ik bij hen hetzelfde deed op begrafenissen!
Wimada
Diamant Boarder
Diamant Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Ander type
Bouwjaar: Nieuwer
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Sterretje1968 » 30 okt 2013, 00:18

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.
Groetjes, Rene.
Sterretje1968
Diamant Boarder
Diamant Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 500SEL
Bouwjaar: 1983

Berichtdoor Erik450 » 30 okt 2013, 00:43

gefeliciteerd met zon mooie wagen, je moet er maar tegenaan lopen toch?

Groeten erik jan
Erik450
Silver Boarder
Silver Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 260SE
Bouwjaar: 1986

Berichtdoor DonLuciano » 01 nov 2013, 21:38

Welkom hier
DonLuciano

Berichtdoor Wimada » 01 nov 2013, 21:54

Zit weer te slapen ? :laugh: :laugh:

Gr. Wim
Gr. Wim.

Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten met familie, elke keer weer ooms en tantes die me
een por in mijn zij gaven en zeiden: nu jij he?
Ze zijn ermee opgehouden toen ik bij hen hetzelfde deed op begrafenissen!
Wimada
Diamant Boarder
Diamant Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Ander type
Bouwjaar: Nieuwer

Berichtdoor Horn » 01 nov 2013, 22:57

Wederom: van harte bedankt. Zo voelt het ook (welkom...) :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

@ Wim - ja. Henk.
Horn

Vorige

Keer terug naar Even voorstellen