Het is nu 24 nov 2024, 16:24
Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.
Moderator: Neerven
door Robby » 20 nov 2013, 22:39
Goeie tip Machiel, ik gebruik gewoon de multimeter, zelfde idee.
Als je bang bent om fouten te maken, zul je nooit iets leren!!!
-
Robby
- Platinum Boarder
-
- Berichten: 1136
- Geregistreerd: 20 maart 2012, 19:17
- Woonplaats: Omg. Maastricht
- Roepnaam:
- Type wagen: 420SEL
- Bouwjaar: 1986
- LPG: Ja
- Opmerkingen / andere wagens:
door Leeflang » 20 nov 2013, 22:45
Pas op, je moet dan de stroom meten, maar er kan een boel stroom door de achterruitverwarming lopen (30A zekering), er zijn niet veel multimeters die daar blij mee zijn.
Optimum aut nihil.
-
Leeflang
- Diamant Boarder
-
- Berichten: 6949
- Geregistreerd: 29 okt 2010, 00:11
- Woonplaats: Twente
- Type wagen: 380SEC
- Bouwjaar: 1983
- LPG: Nee
- Opmerkingen / andere wagens:
door Robby » 20 nov 2013, 22:57
Ik heb er zoeen, dat zal wel gaan denk ik$_85[2].jpg
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.
Als je bang bent om fouten te maken, zul je nooit iets leren!!!
-
Robby
- Platinum Boarder
-
- Berichten: 1136
- Geregistreerd: 20 maart 2012, 19:17
- Woonplaats: Omg. Maastricht
- Roepnaam:
- Type wagen: 420SEL
- Bouwjaar: 1986
- LPG: Ja
- Opmerkingen / andere wagens:
door Leeflang » 20 nov 2013, 23:21
Er staat op dat die 10A kan hebben, als je geluk hebt begeeft de zekering die in de multimeter zit het eerder dan de meter zelf.
Als er slechts in de buurt van 10A door de achterruitverwarming zou lopen hadden ze - denk ik - wel een andere zekering geplaatst.
Een lampje lijkt me toch veiliger.
Optimum aut nihil.
-
Leeflang
- Diamant Boarder
-
- Berichten: 6949
- Geregistreerd: 29 okt 2010, 00:11
- Woonplaats: Twente
- Type wagen: 380SEC
- Bouwjaar: 1983
- LPG: Nee
- Opmerkingen / andere wagens:
door Robby » 20 nov 2013, 23:31
Oke, dan nemen we een lampje. Ik laat het vervolg nog weten.
Gr. Rob
Als je bang bent om fouten te maken, zul je nooit iets leren!!!
-
Robby
- Platinum Boarder
-
- Berichten: 1136
- Geregistreerd: 20 maart 2012, 19:17
- Woonplaats: Omg. Maastricht
- Roepnaam:
- Type wagen: 420SEL
- Bouwjaar: 1986
- LPG: Ja
- Opmerkingen / andere wagens:
door Frank117 » 21 nov 2013, 01:18
Het is mogelijk dat één of alletwee de aansluitlipjes van de ruit losgekomen zijn. Die zijn er gemakkelijk terug aan te solderen.
-
Frank117
- Platinum Boarder
-
- Berichten: 1031
- Geregistreerd: 25 jun 2008, 20:17
- Woonplaats: Knokke, België
- Type wagen: 500SEC
- Bouwjaar: 1983
- LPG: Nee
- Opmerkingen / andere wagens:
Keer terug naar Carrosserie & Exterieur
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten