door Machiel » 22 jan 2014, 19:10
Beste forumleden,
Als puber had ik er eentje in schaal 1:50 op mijn bureau staan, maar sinds een half jaar heb ik dan eindelijk een exemplaar in schaal 1:1 voor de deur: mijn eigen SEC! En nog geen seconde spijt van gehad. Integendeel, wat een genot. Het gaat om een 380SEC uit 1985, met ongeveer 90 duizend kilometer op de teller, die door de vorige eigenaar uit België is gehaald. Vooral de kleur is bijzonder: eibengrün. Vindt niet iedereen even mooi, maar ik dus wel.
Hoogtepunt tot nu toe was een geweldige rondreis door Frankrijk afgelopen nazomer. Een kleine 4000 km heb ik toen afgelegd, zonder noemenswaardige problemen. Nou vooruit, eentje dan: water rechtsonder in de kofferbak na een dag stilstaan in de regen. Bleek uiteindelijk een loszittend slangetje te zijn dat normaal gesproken verbonden is met dat afvoergaatje naast de opening van de benzinetank. Blijkbaar is dat gaatje niet alleen bedoeld om geknoeide benzine af te voeren; bij mij loopt er in ieder geval ook het nodige regenwater door weg. Overigens ben ik dit probleem nog niet tegengekomen op dit mooie forum. Rubbers achterruit en achterverlichting zijn normaal gesproken de eerste verdachten.
Ik heb al veel plezier beleefd aan dit forum en hoop zo af en toe ook eens een steentje te kunnen bijdragen aan alle kennis hier. Heel erg technisch ben ik helaas niet: het zelf vervangen van de deurvanger links is (voorlopig) mijn hoogtepunt.
Gegroet,
Machiel
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.