door Liefhebbertje » 12 feb 2014, 22:20
Dat is maar een klein gedeelte die 48 na even rond gekeken te hebben op steronderdelen hoop ik dat de Benz me niet laat staan. Hij rijd heerlijk. En loopt heerlijk, ben benieuwd of ik wat verschil ga merken na het vervangen van de filters, het vervangen van de bougikabels en bougie's heeft behoorlijk geholpen, alleen helaas hebben de vorige eigenaars het onderhoud op een laag pitje gezet waardoor de pakkingen van de bougiagaten niet goed dichten met tot gevolg olie in het bougiegat, hij liep niet mooi dus moest ik de bougie's wel vervangen.
Dankjewel Het eerste ei is het kleinst is mij verteld en ik heb grote kippen 3,5kg die leggen elke 24 tot 26uur een ei nu deze begonnen is. Misschien komt er een pauze als er vorst komt maar dat geeft niet, het zijn mooi kippen en als ze géén ei meer leggen heb ik kipfile zonder antibiotica wist je dat je kip die je eet bij de slager of supermarkt door een vaatwasser gaat bij de slachterij?Dan wil je geen kip meer. Maar wel eigen kip en dat heb ik en niet 1. Maar géén haan tot nu toe dat komt nog als ik een villatje heb gebouwd voor ze .