Dag allemaal,
Mijn naam is Aart. Ik woon sinds een paar jaar in Drenthe, waar ik eindelijk genoeg ruimte heb om mijn 560SEL uit 1988 in de schuur te zetten.
Als student heb ik het geluk gehad om een baan als taxichauffeur te krijgen. Ik heb toen jaren lang elk weekend en elke vakantie in een E klasse gereden. Eerst in een W123 200D met dik 4 ton op de teller, en later in een W124 200D met dik 3 ton op de teller. In die tijd mocht ik echt niet in die mooie nieuwe W126-ers rijden waarvan Taxi Gomes er ook enkele had. Dat was veel te duur om aan zo'n jong jochie toe te vertrouwen!
Toen heb ik me voorgenomen: "Mijn eerste eigen auto wordt een Mercedes...", en later: "...W126".
En dat is gelukt! Mijn eerste auto was een 280SE uit 1984. Helaas is die na enkele maanden bij een autotransport van de kar gevallen en op z'n dak geland. Einde verhaal. Financieel was dat voor mij maar goed ook
Daarna heb ik jarenlang erg verstandige en keurige (lease)auto's gereden, maar toch begon het weer te kriebelen.
Toen ik in 2008 ging freelancen heb ik dan ook de kans gegrepen om de allermooiste auto ter wereld te kopen. Een zwarte 560SEL uit 1988. GEWELDIG!!! Kijk maar eens op de bijgaande foto's (van toen ik em kocht).
Inmiddels heb ik zelf de KM stand van 169.000 naar de 373.000 geholpen. Natuurlijk heb ik regelmatig wat te stellen met die auto, zeker omdat ik op gas rijd. Maar Garage Batenburg uit Putten (Ron) helpt me elke keer weer 100% vooruit.
Als ik jullie ergens mee verder kan helpen, graag! (maar er zijn vele W126 bezitters die veel meer van die auto weten dan ik hoor).
Gr., Aart