Ik ben Willem ben bijna 24 jaar heb op mijn 17e een 500SEC 84er aangeschaft en heb daar toen ik mijn rijbewijs had 2 maandjes mee gereden erg fijne auto maar lustte ook wat (lag ook beetje aan mijn rechtervoet) vervolgens ingeruild op een W203 C240 uit 2000 na daar 1,5 jaar mee gestuurd te hebben een W211 270 CDI uit 2003 gekocht en daar 3 jaar lang met heeeeeeel veel plezier mee gereden.
En zins Januari dit jaar benzloos en dat kriebelt al heb ik niks te klagen in een gloed nieuwe Caddy met bijna het hele boekje erop.
Nu zoek ik een 2e auto voor de zomermaanden en ben ik druk aan het rond kijken wat het moet worden.
paar dingen zijn zeker het moet een auto tot 1987 worden en een automaat hebben.
Verder kijk ik nu rond voor een W201, W124 en nu toch weer bij een W126 en dan met name een 4 deurs.
brandstof verbruik en snelheid zijn geen belangrijke dingen enkel dat die lekker cruist en probleemloos rijd is wel belangrijk.
ik zoek voor een low budgetprijs de ideale auto zonder rotte plekken en liefst zo min mogelijk tot geen roest.
en in de 126 serie liefst een 86er of 87 met gladde beplating
ik hoop hier weer wat tips te krijgen en mijn keuze kunnen maken voor een type dat bij me past