Goed ik zal mij dan ook maar eens voorstellen. Door drukte is dit niet eerder gelukt.
Ik ben sinds 7 november 2014 trotse eigenaar van een 280S uit 1983.
Helemaal gaaf.
Mijn vader heeft zijn hele leven Mercedes willen rijden maar dit is hem nooit gelukt aangezien alles altijd in het gezin werd geïnvesteerd. Een auto vond hij dan toch eigenlijk maar van ondergeschikt belang.
Als kind heb ik vaak tegen hem gezegd dat zodra ik zou gaan werken ik een Mercedes voor hem zou kopen. Helaas is dit bij jongensdromen gebleven. Nu ik zelf een gezin heb blijft er helaas maandelijks niet veel geld over In ieder geval niet genoeg voor een Mercedes.
Geheel onverwachts is mijn vader vorig jaar op 25 november overleden. Met de nieuwe belastingregeling is de waarde van oudere Mercedessen enorm gedaald en was het voor mij ineens wel haalbaar een Mercedes aan te schaffen.
Ik heb de oude auto van mijn vader ingeruild en er een hele mooie 280S voor terug gekregen.
Zo hebben wij nu toch een Mercedes in de familie Ik ben super blij.
Misschien bijgeloof maar ik weet zeker dat mijn vader erbij is als ik met een enorme grijns op mijn gezicht over de weg aan het toeren ben.
Zijn (en mijn) droom zijn dan toch tenslotte werkelijkheid geworden.
Er zitten een paar dingetjes aan de auto die ik nog wil opknappen maar daar heb ik nu de komende drie maanden mooi de tijd voor.
Tot zover!
Groeten Mark