De bekende roest plekken zijn wel : achterspatbord , gelijk achter de wielen , hoek waar bumper zit.
Voorspatborden net VOOR de voor wielen en ook weer aan de hoek waar de bumper zit.
Kofferbak even open doen en onder de achter ruit zitten en paar ronde gaten van ongeveer 10 a 12 cm , in die gaten even met je vingers voelen daar zit meestal ook wel wat roest , helaas is dat niet zo simpel , om die roest aan te pakken moet je achterruit eruit.
Onder de zij beplanking , die moet je dan ook maar eens weg halen en goed kijken.
Voor deurstijl , niet zo te zien , moet het spatbord er af , met een zak lantaren en een schroevendraaier er voorzichtig eens prikken en als er roest uit valt dan MOET je het daar ook aan pakken.
Onderzijde van alle deuren willen nogal eens door roesten , is meestal wel goed te zien op je instap lijsten ligt er wat losse roest of roest plekken.
Voor de rest zijn het wel redelijk sterke en goed tegen roest beschermde auto's hoor
Hoewel op de meeting stond een 280 op de brug die vrijwel over en onder de hele auto onder de roest zat, volgens mij heeft dat ding altijd vlakbij de kust gestaan.
Guus